środa, 5 lutego 2014

Talk Dirty

 Post miał być już wczoraj, jednak mój komputer odmówił mi posłuszeństwa. Dziś mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem. Zimowa aura nie pozwala mi opuścić ciepłego sweterka. Tak i też w tym poście nie może być inaczej. Pozostaje mi jedynie czekać i  myśleć czy aby was nie zanudzę tymi sweterkami. Dziś outfit czarny przełamany mocnymi dodatkami w odcieniu pomarańczowego. Zapraszam!

Spodnie- Denim 
Bluzka- H&M
Buty- Lasocki
Kurtka- Columbia
Torebka- eBay.com
Sweter- Atmosphere
fot.Joanna Bury

7 komentarzy:

  1. świetny sweter i buty, rewelacyjny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. My relatives every time say that I am killing my time here
    at net, except I know I am getting familiarity everyday by
    reading such good posts.

    Visit my blog post - wall Stickers

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello, I enjoy reading through your article post.
    I like to write a little comment to support you.

    My homepage - minecraft games

    OdpowiedzUsuń

Czekam na waszę uwagi i komentarze, chętnie poznam wasze zdanie :)