czwartek, 7 sierpnia 2014

Hookah

 Dziś coś dla wszystkich, którzy nie lubią wydawać majątku na nowe ubrania. Czasami wcale nie musimy nic kupować wybierzcie się do babci i przeszukajcie jej szafę, na strych może znajdziecie jakieś perełki z młodości mamy tak jak  robię to ja. Kochani nie wiem, który raz to powtarzam, ale moda się naprawdę wraca i czasami nie warto kupować czegoś co macie w domu, może wystarczy trochę poszukać. Ten post jak mówi moja mama należy do jej ulubionych bo nie wydaje wszystkich oszczędności tylko pokazuje coś starego, z nutką świeżości. Jedynie nowe są klapki, którymi zainspirowała mnie Jessy Mercedes i naprawdę uwielbiam je z całego serca, chociaż wiem, że mało komu przypadają do gustu. Ja osobiście polecam na razie moje oryginalne Brikenstocki są w drodze do mojego domu.

Koszula, spódnica, torebka- Stara szafa Mamy
Klapki- NEXT
fot.Joanna Bury

9 komentarzy:

  1. Piękny kolor spódnicy!

    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka istne cudo!!
    Co do butów, nie jestem zwolenniczką Birkenstock'ów - chociaż w niektórych stylizacjach wyglądają bardzo fajnie i korzystnie. ;)
    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna koszula ! :)
    http://karolina-bieniasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. the colours are perfect together ♥
    and the bag is so cute!

    OdpowiedzUsuń
  6. buty chyba troszke za male:)

    OdpowiedzUsuń
  7. It's hard to find experienced people on this topic, but you seem like you
    know what you're talking about! Thanks

    Review my web site - free Minecraft games

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello there! Do you know if they make any plugins to protect against hackers?
    I'm kinda paranoid about losing everything I've
    worked hard on. Any suggestions?

    my blog post :: minecraft Games

    OdpowiedzUsuń

Czekam na waszę uwagi i komentarze, chętnie poznam wasze zdanie :)