niedziela, 3 sierpnia 2014

Let it go

   W piątek odbyło się spotkanie podkarpackich blogerek, w którym udało mi się uczestniczyć. Poznałam bardzo urocze dziewczyny, a czas który spędziłyśmy na długo utkwi mi w pamięci. Jednak poza pogawędkami, objadaniem się pysznościami w HOLA LOLA znalazłyśmy czas i mam dla was przygotowaną dzisiaj kolejną stylizację.  Możecie zobaczyć vloga, którego nakręciła Gosia pod nim znajdziecie też linki do blogów wszystkich uczestniczek spotkania.
Torebka,spódnica, body- SH
Buty- Atmosphere
Pasek- Sinsay

12 komentarzy:

  1. Dagna, coraz lepiej! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsza na swiecie

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny zestaw, pasek dodaje charakteru

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale wyglądasz,świetny look!
    Cudny blog,obserwuję! ^_^
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  5. masz fantastyczne rzeczy ze szmat :3
    gdzie Ty na takie ciuszki polujesz? Błaagam odpowiedz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne buty ;) uwielbiam ;) Zostawiam obs i mam nadzieję na rewanż ;) Pozdrawiam ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądałaś ! :) Szkoda, że nie wiedziałam o spotkaniu.. Kiedy powtórka? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Terrific work! This is the kind of info that are meant to be shared
    around the net. Shame on Google for now not positioning this
    post higher! Come on over and visit my website .
    Thanks =)

    Feel free to visit my homepage free minecraft games

    OdpowiedzUsuń

Czekam na waszę uwagi i komentarze, chętnie poznam wasze zdanie :)